E Mafai Ona Fa'aaoga Su'e Filifilia i Maualalo

Sa fesili se tasi pefilifili filifilie mafai ona faʻaaogaina i siosiomaga maualalo vevela.Ae o le mea moni,filifili filifilitusi lesonae le tele naua tapulaa i luga o le vevela, ae e le fautuaina e faʻaaogaina i le maualalo o le vevela, ina ia le afaina ai le faʻatinoga o le oloa lava ia., Ma e faigofie ona tupu faʻalavelave faʻafuaseʻi.

la'ititi la'ititi

1. O le maualalo o le vevela e mafai ona mafua ai le le mautu o le faʻaogaina o le filifili, ma e faigofie ona faʻafefe poʻo faʻalavelave i le taimi o le faʻaaogaina.

2. Afai e maualalo tele le vevela, o vaega o letusi lesonasi'io le a matutu.Afai e te faʻaauau pea ona faʻaaogaina i lenei tulaga, e faigofie ona mafua ai le lamatiaga.

3. A oʻo ina maualalo le vevela, o le tuʻuina atu o vaega taʻitasi o le faʻafefeteina e le faʻafefe, lea e faigata ai ona faʻaoga le filifili filifili, e le fetaui i le galuega.

poloka filifili 1 tone

O le mea lea, e fautuaina e tatau ona aloese mai le filifili filifili i le tele e mafai ai pe a maualalo le vevela, ina ia aloese mai le tupu mai o faʻalavelave saogalemu.

E le gata i lea, afai e te faʻaogaina le filifili filifili i le maualalo o le vevela, e tatau ona e tausia le tausiga o faiga, e pei o le vevela e maualalo ma susu, ma afai o loʻo i totonu o se siosiomaga susu, e tatau ona e faia le puipuia o le ele ma le faʻamamaina ma le tausiga. .Ma e manaʻomia se faʻataʻitaʻiga aʻo leʻi faʻaaogaina taʻitasi.


Taimi meli: Nov-03-2021